Skip to content
Menu
BQM
  • Bývanie
  • Cestovanie
  • Financie
  • Hobby
  • Krása
  • Nezařazené
  • Online
  • Podnikanie
  • Šport
  • Výrobky
  • Ženy
BQM

Pozor na falošné súťaže na Facebooku z neoverených zdrojov!

Internet nám poskytuje šialené množstvo informácií, noviniek, ale aj reklám či súťaží. Dokonalým prostriedkom k tomu sa stávajú práve sociálne siete a prečo nevyužiť priamo jednu z najnavštevovanejších- Facebook.  Autori týchto príspevkov, respektíve zdroj a fakt, či je tento zdroj overený, tieto veci väčšinu z nás už nezaujímajú a ani po nich nepátrame. Jednoducho radi konzumuje všetko, čo má digitálnu a textovú podobu, pokiaľ je to zaujímavé a s prístupom zdrama, predovštetkým však, ak nám dotyčný príspevok sľubuje možnosť vyhrať atraktívnu odmenu.

značka

K takýmto súťažiam sa začína využívať i spomenutá sociálna sieť FB, no nebolo by to prvý a zrejme ani posledný krát, ak išlo o hoax, respektíve falošnú súťaž a falošné informácie z neovereného, nepriameho zdroja, ktorý len využije záujem ľudí o vlastné obohatenie sa, pričom cena je v nedohľadne a celá súťaž je prakticky jeden veľký podvrh aj napriek tomu, že príspevok sľubuje opak. No práve tieto neoverené a falošné zdroje sú širiteľmi vymyslených súťaží, v ktorých len zneužijú naivitu ľudí a ich túžbu súťažiť a v hlavne- vyhrať. Lenže žiadna výhra nakoniec v hre nie je.

To však nebráni šíriteľovi týchto podvrhných súťaží vyzývať potenciálnych „víťazov“ k tomu, aby im oznámil skvelú správu a podmienky obdržania výhry, v ktorej súťažiaci musí uviesť svoje osobné údaje, zaslať spoplatnenú SMS či priamo zadať číslo účtu a nevraviac o tom, že danej „firme“ robil celý čas reklamu.
Mám na mysli napríklad jeden z posledných aktuálnych prípadov, ktorý nájdete i na facebookovom profile HOAXY A PODVODY- POLÍCIA SR.

audi

Tento profil vám odporúčam pozrieť, nakoľko je v ňom zachytená i akutálne posledná súťaž, v ktorej malo byť hlavnou výhrou auto značky Audi. Súťaž spočívala v zdieľaní a počte lajkov, pričom „vyhrá“ užívateľ s najvyšším ziskom lajkov. Týmto spôsobom si „firma“ spravila zdarma reklamu a následne od možných víťazov vyžadovala poslanie spoplatnenej SMS správy či osobné údaje z platobnej karty. Problém však spočíval v tom, že žiadny automobil nakoniec v súťaži zaradený nebol, nakoľko išlo len o hoax a týmto spôsobom si jeho tvorca privyrobil.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Související příspěvky:

  1. Čo čakať od SEO
  2. Čip, BOK a čítačka. Všetko ostatné vybavíte cez internet.
  3. Čo dávajú rádiá na internet?
  4. Internetové vyhľadávače sú viac než 70%-ným faktorom návštevnosti webov

Nejnovější příspěvky

  • Chcete sa potešiť šperkom?
  • Kvalitné upratovanie, kedykoľvek ho potrebujete!
  • Legíny do chladného počasia
  • Produkty Duolife
  • Dámske bundy nahradia kabáty a saká
©2022 BQM | Powered by WordPress & Superb Themes