Čo dávajú rádiá na internet?

Fun rádio je už dlhodobo na slovenskej scéne viditeľné a jedno z  najhranejších. Kauzy však neobchádzajú ani slovenskú rádiovú scénu a skôr akoby sme čakali, že ich pôvodcovia sú poslucháči, dnes je to už aj ináč. Časy, kedy si ľudia robili z moderátorov srandu a to nevhodnými a vulgárnymi telefonátmi, sú dávno za nami a zdá sa, že rádio prišlo s novou energiou a víziou aj v scéne, kde prevláda internet a iné médiá.

klimatizace

Politické debaty
Tie sa čoraz častejšie objavujú nie len vo verejnoprávnom rádiu. Aj iné rádiá sa snažia svojim poslucháčom priniesť čo najzaujímavejšie a aj najrelevantnejšie rozhovory. Čo však platí je fakt, že kým štátne rádio sa snaží držať odstup pri akýchkoľvek témach, súkromné rádiá s neobjasneným financovaním takúto povinnosť nemajú. Čo je pre nich prvoradé sú ratingy poslucháčov. Stáva sa ale čoraz viac, že rádiá sa nechcú uzatvárať len do ich štandardnej kategórie. Okrem predpovede počasia a najnovších správ zo sveta chcú hýbať svetom, no čo je najhoršie aj tým politickým.

Prestrelenie na internete
Takto mnohý považujú vystupovanie moderátora Mateja Cifru. Ten si získal pozornosť vďaka vtipom a moderovaniu, v poslednom čase aj Youtubom. Samotné prezidentské debaty nebolí síce vysielané v celej dĺžke v živom vysielaní, alebo objavili sa na internetovej stránke rádiu. Aj tak však vzbudili nevídanú pozornosť a záujem, ktoré sa odzrkadlili v číslach zhliadnutí. A reakcia nenechala na seba dlho čakať. Čo sa však nečakalo bola odozva divákov, ktorí sa neraz neštítili použiť aj tvrdšie výrazy pre moderátora, ktorý sa nesprával tak profesionálne, ako to je pri politických debatách bežné.

inteligentní domácnost

Ako veľmi si necháme hovoriť do volieb?
To je otázka, ktorú by mal každý jeden Slovák riešiť. Totižto u Cifru mnohý postrehli zaujatosť, hlúpe otázky alebo zbytočné provokovanie. Namiesto otázok k veci, kládol otázky skôr k neovereným faktom a predpokladom, ktoré boli neraz vyvrátené. Dá sa teda povedať, že aj rádiá sa cez internet snažia zmanipulovať voliča, vnútiť mu určitý pohľad na život, nie na kandidáta. Veď predsa Slováci najlepšie vedia, ako sa tu žije, a odozva, akú si Fun rádio vyslúžilo bola viac než opodstatnená.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup