Prakticky od každej webovej stránky nehľadiac na jej rozdielny obsah si sľubujeme všetci v prvom rade jednu vec- jej návštevnosť.
Vlastne môžeme povedať, že webová stránka bude mať svoj význam až potom, čo sa stane navštevovaná, inak jej obsah zostane nepovšimnutý a potenciál konkrétneho webu nevyužitý. A niekoľkonásobne to platí najmä v prípade, ak ide o e-shop alebo stránku predávajúcu isté služby, čiže v prípade, ak je vaša stránka nástrojom online marketingu.
· Je však dôležité uvedomiť si, že v súčasnosti sa požiadavka návštevnosti trochu zmenila. Nakoľko je na internete obrovská masa návštevníkov, tak konkrétnym cieľom nie je prilákať ich čo najväčšie množstvo, ako skôr relevantnú skupinu potenciálnych zákazníkov. Z tohto dôvodu je dôležitá analytika a cielenie konkrétneho zviditeľnenia, propagácie, reklamy či tvorby obsahu.
Pre e-shopy znamená vyššia návštevnosť vyššiu pravdepodobnosť ku konverzii, a teda zisku zákazníka. A čím bude tento počet návštevníkov (potenciálnych kupcov) vyšší, tým budú vyššie príjmy, čo však podrobnejšie vysvetľovať iste nemusím. Čo vám ale poradiť môžem je fakt, že k efektívnemu zvýšeniu návštevnosti vám pomôže predovšetkým optimalizácia stránky pre internetové vyhľadávače https://www.seolight.cz/.
Zo štatistického hľadiska sa pozrime na rok 2018, kedy podľa portálu Net Marketshare môžeme napísať veľmi zaujímavé zistenie, že internetové vyhľávače (konkrétne Google) sú faktorom až 73, 36 % -nej návštevnosti webových stránok. Oplatí sa preto podceniť nástroje SEO, a teda kvalitnú optimalizáciu stránky pre internetové vyhľadávače? Určite nie!
Naopak malo by ísť o jednu zo základných súčastí úspešného online marketingu a návštevnosti vašej webovej stránky, pretože je pomerne vysoká pravdepodobnosť, že návštevníkov získate práve z týchto zdrojov, avšak za predpokladu, že váš web bude v týchto vyhľadávačoch umiestnený na čoraz vyšších a teda viditeľnejších priečkach vo výsledkoch hľadania.